Historie týmu

Rok 2002

V roce 2002 vše začalo, Petr začal se svým strýcem renovovat veteránské vozy a začal se strýcem jezdit veteránské rally. Přichází první zkušenosti se závody jako takovými, ale i s itinerářem a vším co se závody souvisí. V tomto roce se zúčastnili čtyřech společných závodů.
Veterán rally Křivonoska, Klecanská veterán rally,Závod do vrchu Zbraslav – Jíloviště ( 4.místo absolutně), Tachlovický  trojúhelník (3. místo ve třídě)

Rok 2003

V roce 2003 Petr spolu se strýcem absolvují stejné soutěže jako rok před tím Veteran rally Křivonoska,Klecanská veteran rally,Závod do vrchu Zbraslav-Jíloviště (5.místo absolutně), Tachlovický trojúhlelník a přidají k tomu ještě závod v Roztokách.

Rok 2004

V roce 2004 vyráží již tradičně na Veteránskou rally Křivonoska,Klecanskou veteran rally, nově startují v závodě v Klánovicích,první start v závodě do vrchu Knovíz-Olšany dokáží proměnit ve vítězství ve třídě i celkově,potom odjedou závod do vrchu Zbraslav-Jíloviště (4.místo absolutně) a sezonu již klasicky ukončí na Tachlovickém trojúhelníku.

Rok 2005

Když vyráží na Veteránskou rally Křivonoska,nikdo nemá ani tušení,že se jedná o jejich poslední společnou sezonu.Potom startují opět v Klecanské veteran rally. V tomto roce ještě dokáží obhájit vítězství ve třídě i celkově v závodech do vrchu Knovíz-Olšany,v závodě do vrchu Zbraslav-Jíloviště obsadí 6.místo celkově a sezonu i společnou kariéru ukončí na závodě Tachlovický trojúhelník.Petra to táhne ke klasickým soutěžím,proto pořídil vůz Škoda 120 L a začíná s přestavbou na závody.

Rok 2006

Petr za pomoci kamarádů staví Škodovku 120 L na rally. Věnují tomu veškerý volný čas. V únoru se Petr rozhodne startovat v závodě IC West zimní šou. Ale nemoc těchto vozů a to zmrazek v chladícím systému vyřadí motor ze hry a tím Petra ze závodu těsně před jeho samotným startem. Škodovka se dál předělává a ve finále i rámuje.Když je vše připravené a auto nachystané rozhodne se Petr pro premiérový start na rally Kramolín 2006. Ovšem motor opět dodýchal ještě před startem první rz. Obě soutěže měl Petr absolvovat se spolujezdcem Láďou Kroupou.

Rok 2007

Je jasné že se Škodovkou to dál nemá cenu.Proto se Petr rozhoduje ke kroku,kdy i přes chybějící finance,pořídit vůz Škoda Felicia něco mezi skupinou A a N.Nová technika je třeba testovat,proto tento rok Petr a tým lidí okolo něho absolvují několik testů,včetně tehdejšího týmového kolegy Michala Krejčího s jeho vozem Opel Kadett GSI.Petr se opět rozhoduje pro start v Kramolíně.S ním je jako spolujezdec přihlášený Honza Dulák, ale nakonec ne dlouho před startem muselo dojít ke změně a Honzu nahradil Miloš Junger. První závod od startu do cíle a to komplet na mokru.Petr s Milošem obsadili 5.místo ve třídě A1.Druhá posádka s Kadettem zůstala na startu poslední rz…
Dalším závodem byla osudová Erzetka Beroun.Této rally se zúčastnila posádka Petr Kopsa a Michal Krejčí.Jejich učinkování končí težší havárií na rz 2.Po nehodě ale Petrovi chybějí finance na opravu a na chod týmu a tak se z něho stává spolujezdec,mechanik a logistik a jeho služeb využije více týmů.

Rok 2008

V roce 2008 jeho služeb využívá Michal Krejčí , se kterým Petr odjel dva závody(Erzetka Tmáň s vozem VW Golf II. a Rally Kramolín s vozem Opel Kadett E GSI) .V tomto roce také vzniká spolupráce s Extreme racing systems , kdy Petr zajišťuje týmu logistiku na Erzetce Lážovice,(zde zároveň je i jako mechanik posádky Michal Krejčí a Patrik Chodora) . Na konci roku s tímto týmem , již pod názvem D. B. detekt racing absolvuje soutěž v Bělé pod Bezdězem opět jako logistik , ale už zároveň jako mechanik a to s vozem Subaru Impreza WRX Sti 2006 .

Rok 2009

 V lednu roku 2009 za tento tým odjede soutěž se Škodou Fabií RS na letišti ve Dlouhé Lhotě a v týmu opět zastává roli logistika i mechanika . Jelikož se Petrovy podaří vyhrát několik rychlostních zkoušek ve své třídě a zajíždí časy jako týmový kolega se Subaru Impreza WRX Sti , vzniká projekt na podporu mladých talentů . Ten však zanedlouho zaniká pro nezájem Příbramského autoklubu . Tento rok však Petra oslovuje Tomáš Lošťák , se kterým Petr jede celou sezonu jako spolujezdec s vozem Škoda Favorit. A zároveň se starším z rodů Lošťáků s Martinem závodící se Škodou Felicia ve třídě A5 absolvuje Petr jako mechanik několik sprintrally . Martin Lošťák je celkově druhý ve své třídě A5 ve sprintrally v sezoně 2009 . Na konci roku začíná spolupráce s JP Rallysport a staví se Škoda Favorit sk . A . Petr v týmu působí opět jako logistik a mechanik .Pro jeden start v jedné rz,využívá Petra jako spolujezdce Tomáš Šmíd s vozem Škoda Octavia 1,8 T na závěrečném podniku amatérských rally Setkání mistrů.Jejich učinkování cca kilometr po startu zastaví strom.
V tomto roce prodal Petr svou již opravenou závodní Škodu Felicia.

Rok 2010

V sezoně 2010 přichází úspěch a to s JP Rallysportem ,kdy posádka obsadila druhé místo ve třídě HA 2 ve volném poháru a Petr v týmu působí jako mechanik a logistik . Odměna za celoroční práci se dostaví v podobě svezení v týmovém Favoritu. V roce 2010 začíná spolupráce s Maluchy racing Tábor , kdy posádka Jan Koutský a Petr Kopsa obsadí s vozem Fiat 126p třetí místo ve třídě HA 1 na erzetce Velký Rapotín . V roce 2010 využíva Petrovo služeb jako mechanika i Voldřich Motorsport (Peugeot 205 kit-car),který Petra testuje i jako potencionálního spolujezdce do nového vozu v roce 2011.
V tomto roce Petr koupil nový závodní vůz,respektivě rozestavěný projekt a to Citroen Ax 1,3 sport.

Rok 2011

V roce 2011 je ale Petr zaměstnán jako mechanik ve Ford Fiesta cupu .Zde se seznamuje například s Pavlem Odvárkou…Petr odjede tříhodinový vytrvalostní závod na Mosteckém okruhu,kde v rámci Fiesta cupu obsadí druhé místo.Zároveň tento rok odjede závod jako spolujezdec s majitelem Fiesta cupu a obsadí 1.místo v rámci Fiesta cupu a 4.místo ve třídě A1.Zároveň Petrových služeb nadále využívá JP Rallysport a Voldřich Motorsport.
Tento rok,se pro zákazníka staví vůz Opel Kadett E GSI ve specifikaci pro rally.

Rok 2012

Část sezony Petr ještě absolvuje jako mechanik ve Ford Fiesta cupu,jeho služeb využívá na dvou závodech i HMK autosport(vozy Mitsubishi Lancer Evo 9),Voldřich Motorsport posádka Jakub Voldřich a Jan Jindrle jun. (Peugeot 206 sk.N) využívá Petrovo služeb na první závodě ve sprintrally a to na domácím Pačejově,kde Petr zároveň servisuje vůz v týmu Siegl racing team posádky Martin Přikryl a Jiří Pelikán(Nissan Sunny GTI).Rally Příbram s JP Rallysportem je tento rok naročný.Kromě mechanika a logistika ještě Petr musí absolvovat seznamovací jízdy.
Tento rok se částečně staví pro zákazníka vůz Toyota Yaris.

Rok 2013

V roce 2013 posádka Jan Koutský a Petr Kopsa s vozem Fiat 126p nedokončí domácí Podbrdskou rally legend z důvodu lehčí havárie na poslední rz.
Zbytek sezony ovlivnila zpráva o narození dcery a tudíž logicky musela přijít změna priorit.

Rok 2014

Pro tento rok Petr dostává více nabídek na angažmá na pozici spolujezdce,mechanika i logostika,ale myšlenky v tu dobu jsou někde jinde a bylo by zbytečné cokoliv podcenit a zbytečně tak riskovat,proto v tomto roce Petr pouze zajišťoval kompletní logistiku na jednom závodě a to na Podbrdské rally legend a to posádce JP Rallysportu.V tomto roce došlo i k prodeji nedokončeného projektu Citroen Ax 1,3 sport.

Rok 2015

JP Rallysport posádka Jaroslav Pelcner sen. a Jaroslav Pelcner jun. , Petr jako mechanik a logistik na dvou závodech a to Rally Hořovice a Podbrdská rally legend.

Rok 2016

Pořízení nového vozu pro vlastní závodění Fiat Punto 1,9 JTD.

Rok 2017

Dva závody Traiva rally cup

Rok 2018

Servis posádce Martin Přikryl a Jiří Pelikán na Rally Hořovice s vozem Nissan Sunny GTI.
Dva závody Traiva rally cup

Rok 2019

Stavba závodního vozu Fiat Punto 1,9 JTD

Z těchto spoluprací a angažmá se vykrystalizovala dnešní podoba týmu

autor: Petr Kopsa